Kulturna i javna djelatnost vrtića usmjerena je na obogaćenje života djeteta u vrtiću, otvaranje vrtića roditeljima i neposrednoj društvenoj sredini te na prezentaciju iskustava i postignuća odgojne prakse.

         Događanja za djecu:

         - kulturno-umjetnička događanja: kazališne predstave (naše lutkarsko-dramske družine i vanjskih dječjih i lutkarskih kazališta), koncerti, posjete muzejima i galerijama
         - športsko-rekreativni programi: izleti (u prirodu i na seoska domaćinstva), obuka tenisa i rolanja, klizanja, plivanja (u suradnji sa športsko-rekreacionim centrima), boravak djece u drugim klimatskim uvjetima (ljetovanje djece u suradnji s Gradskim uredom za obrazovanje, kulturu i šport)
         - posjete i susreti s djecom drugih vrtića i škola, zaposlenicima javnih i privrednih poduzeća i ustanova, zabavni programi, druženja i slavlja djece, roditelja i djelatnika vrtića
         Sva događanja u kojima sudjeluju djeca temelje se na aktualnim projektima djece, brižljivo se pripremaju i realiziraju u suglasnosti s roditeljima. Za svaki izlazak djece van vrtića od roditelja se traži pisana suglasnost.

         Događanja za roditelje i širu javnost

         - izložbe: dječje i odgojiteljsko stvaralaštvo, poster-prikazi ostvarenih projekata, fotografije o aktivnostima djece i djelovanju vrtića
         - prezentacija naših projekata i modela rada na različitim stručnim skupovima, seminarima, savjetovanjima, TV-emisijama, članci i prikazi u stručnim časopisima i dnevnom tisku
         - javni nastupi djece na vrtićnim i gradskim manifestacijama.

      Tijekom jeseni u Narodnom sveučilištu Dubrava postavljene su dvije izložbe dječjeg stvaralaštva nastalog u okvirima projekata razvoja kulturnog identiteta djece i odgoja za očuvanje narodne baštine.Izložbe

Nagrađeni likovni rad

   Djeca pete i šeste godine iz engleske skupine "Amy and Zak": Marija Vištica, Kristijan Strukar, Tena Modrić, Nikola Mazarekić, Robert Majetić i Duje Džaja sudjelovali su i osvojili prvu nagradu u natječaju za najbolji likovni rad na temu "Lijepa moja Hrvatska" u okviru ekološko-edukativne akcije "Volim Hrvatsku 2008". Hrvatske turističke zajednice. Nagrađeni grupni rad "Tradicionalne hrvatske kuće" rađen kombiniranom tehnikom, nastao je u okviru dječjeg projekta "Djeca svijeta" iz područja odgoja i obrazovanja za interkulturalizam. ČESTITAMO!

 

nagradjen rad



   Športska skupina "Žabice" osvojila je drugu nagradu u istom natječaju 2010. godine. Nagrađen je grupni rad djece šeste godine života (Renee Brekalo, Martina Jagar, Dinko Jurin, Tena Kovač, Niko Periša, Maks Nikolić, Tonka Rašpica, Darjan Šprajc, Bruna Krok, Lucija Zvonar, Fran Sredoja, Lana Dvorski, Marko Pavić). Rad je rađen kombiniranom tehnikom na temu: " Hrvatske vode jučer, danas, sutra" a nastao je u okviru ekološke edukativne akcije "Hrvatska u kapljici vode" nastao u okviru projekta "Djeca i arhitektura".


   Još jedna nagrada! Djeca skupine Medvjedi: Petra Dodić, Ema Živković, Ena Bukovec, Ana Bogdanić i Vito Bonić ove su godine sudjelovali u natječaju na temu "Djeca i priroda" i sa svojim likovnim radom "Naše hranilište za ptice" osvojila drugu nagradu. BRAVO NAŠI LIKOVNJACI!


    Nagrađeni radovi


     

   IZDAVAČKA DJELATNOST VRTIĆA



  OBJAVLJENI ČLANCI U ČASOPISU DJECA U EUROPI

   U europskom časopisu "Djeca u Europi" koji izlazi u sedamnaest zemalja Europske zajednice objavljen je članak "Živjeti i učiti prava djeteta: od nacionalnog ka lokalnom u Hrvatskoj" koautorica Z. Gunc i dr.sc. D. Maleš te članak koautorica Biserke Šikić i Bosiljke Devernay"Da me vidi cijela Zemlja, vidjela bi da se smijem" o programu "Djeca u prirodi".



slikovnica
     

         - slikovnice „Pravo je na fakultetu, ali je došlo u naš vrtić“, „Sigurno dijete u sigurnom okruženju“, „Muzej u vrtiću“, „Ogledalca srca“
         - monografija o vrtiću
         - monografija "Djeca u prirodi" povodom pete obljetnice provođenja programa
        - film „Priča o vrtiću“.

        

  Slikovnica „Pravo je na fakultetu, ali je došlo u naš vrtić“ nastala je u okviru projekta o pravima djeteta u vrtiću. Rukovodeći se idejama da je dijete vrijednost samo po sebi, da je dobrobit djeteta naša temeljna briga i da je vrtić mjesto istinskog življanja djeteta, nastojali smo Konvencijom proklamirana djetetova prava potpunije i djelotvornije provesti u praksi, a da smo u tome uspjeli, svjedoče dječje riječi iz naslova slikovnice. Slikovnica je u cijelosti dječji uradak. Dječji likovni radovi i izjave o pravima ilistriraju nam kako su djeca, u svojoj maloj vrtićkoj zajednici, oživotvorila vladavinu prava zalaganjem za sebe i svoja prava, poštivanjem prava drugih te promicanjem ideje ljubavi, mira, jednakosti, pravde i slobode.
         O pravima djeca, između ostalog kažu:
         Pravo je ono što je za istinu, a ne ono izmišljeno. Pravo je kad imaš pravo nešto napraviti. Pravo djece štite mama, tata, baka, deda. Moje pravo štiti moj veliki brat. Bog štiti pravo djece. I jedna teta koja brine o djeci koja nemaju pravo. Svi ljudi imaju pravo na obitelj jer su mama i tata najvažniji. Djeca koja nemaju mamu i tatu imaju pravo da se odrasli i prijatelji brinu o njima. Može biti moja mama i njegova mama. Pravo je kad djeca imaju gripu da se mama i tata brinu o njima. Kod bolesti pomaže da nas se utješi. Djeca imaju pravo na igru jer se vole igrati. Odrasli se trebaju igrati s djecom da djeca budu vesela. Dijete ima pravo ići u vrtić, igrati se s prijateljima i na kompjuteru. Kad svašta naučiš, lakše je biti velik.
         Dječje izjave zabilježene u ovoj slikovnici imaju tako snažne poruke da bismo se nad svakom od njih trebali istinski i duboko zamisliti i prihvatiti ih kao pouke nama odraslima kako da se odnosimo prema dječjim pravima, sada i u budućnosti, u obitelji, vrtiću, školi i društvu uopće. Slikovnica je posvećena djeci, uz želju da uživaju u svom pravu da budu djeca.

sigurnost
         Slikovnica „Sigurno dijete u sigurnom okruženju“ nastala je u okviru projekta unapređenja sigurnosti i zaštite djece u vrtiću koji polazi od ideje da je sigurnost je bazična potreba i pravo djeteta, da je skrb za sigurnost i zaštitu djeteta prioritetna zadaća i odgovornost svakog sudionika odgojnog procesa i da je primarna prevencija rizičnog ponašanja djece najbolji način predusretanja mogućih problema. Konceptu sigurnosti i zaštite djeteta u vrtiću pristupili smo integrativno obuhvaćajući aspekte fizičke i psihosocijalne sigurnosti i zdravlja i aktivnosti samozaštite djece. Osposobiti djecu da se uspješno nose sa svim izazovima i problemima suvremenog života znači opremiti ih znanjima, vještinama i navikama važnima za samostalnost, samokontrolu, samozaštitu, samoobranu i samopomoć u potencijalno rizičnim situacijama.

         Osvješćujući pojmove sigurnosti i načine samozaštite djeca su rekla, a odgojitelji zabilježili:

         Sigurnost znači da su svi sigurni i da nema nikakvih nevolja. Sigurnost je tamo gdje nema rata. I opasnosti. Sigurnost znači da su mama i tata pokraj mene, da nisam sama, da sam zdrava i da idem u vrtić. Ja se osjećam sigurno kad nisam kod nepoznatih osoba nego kod onih koje poznajem. Kad nisam usamljen nego s prijateljima. Uz tete u vrtiću se osjećam sigurno, uz mamu i tatu se osjećam sigurno i još se osjećam sigurno u crkvi, uz Boga. Kod kuće se osjećam nesigurno kad me tata tuče i kada sam u kazni. Nesigurna sam kad me tata zeza, a meni se taj način zezanja ne sviđa. U vrtiću se osjećam nesigurno kad moram biti na dežurstvu, kad sam jedino ja s nekom drugom tetom i kad sam prvi od sve djece u cijelome vrtiću. Moja kuća je moje sklonište. Kod kuće sam sigurna jer me tata čuva. I moja braća. Oni su jaki. Meni je sigurno mjesto kod bake Anke i bake Ivanke zato što me one vole. Sigurno mjesto mi je još u vrtiću. U vrtiću mi je sigurno jer su tete dobre.